الگوی بودجه کسب و کار چیست؟
1402/07/01
الگوی بودجه کسب و کار Business Budget Template
الگوی بودجه کسب و کار یک الگوی فصلی است که به مشاهده انحراف در برآورد هزینه و درآمد کمک می کند. برای کسب و کارهای کوچکی که می خواهند هزینه ها و درآمد خود را پیگیری کنند مفید خواهد بود.
جهت دانلود الگوی بودجه کسب و کار کلیک کنید.
درباره الگو
- این الگو انحراف از هزینه و درآمد بودجه شده برای مشاغل را نشان می دهد. فهرست جامعی از تمام هزینه ها و درآمدها را شامل نمی شود. می توان هزینه ها و درآمد را به راحتی شخصی که از الگو نگهداری می کند اضافه کرد.
- این الگو با نمایش مناسب سود یا زیان ماهانه شروع می شود. این به شخصی که الگو را مشاهده می کند کمک می کند تا ایده ای از سود یا زیان ماهانه داشته باشد. هر ماه باید یک تخمین ارزیابی مورد انتظار از سود یا زیان وجود داشته باشد. بنابراین بالاترین سطح به نمایش سود/زیان کل پیش بینی شده و میزان سود/زیان واقعی کمک می کند.
- فرد باید هر سه ماهه جداگانه ای را حفظ کند تا بتواند کل تخمین فصلی سود/زیان را با درآمدهای پیش بینی شده کسب و کار بررسی کند. سود سه ماهه یک برآورد بحرانی است که حرکت قیمت سهم را تعیین می کند.
- این الگو به نشان دادن انحراف هزینه ها/درآمد واقعی از برآوردها کمک می کند. بنابراین، هر کسی که تخمین را انجام می دهد، باید بتواند برآورد خود را از سه ماهه بعدی اصلاح کند. واریانس مثبت به این معنی است که عملکرد بیش از تخمین یک شگفتی خوب است و قیمت سهام شرکت را افزایش می دهد.
- در مثال بالا، می بینید که در سه ماهه اول، کسب و کار موفق به کسب سود برای سه ماه متوالی شده است. در ژانویه، بخش بزرگی از سود توسط «درآمد از پوشش ریسک» تأمین شد.
- این نوع درآمد پایدار نیست و باید کسبوکارها را در صورت زیاندهی در «هجینگ» آماده کرد.درآمد بهره” طبق پیش بینی کل سه ماهه است. بنابراین، این نشان می دهد که پول در منابع خوب و جریان سود منظم سرمایه گذاری می کند.
- این الگو به تفکیک تمام هزینه ها و درآمدها به صورت ماهانه کمک می کند. پیروی از روند، یک تحلیلگر را قادر میسازد تا منحنیهای فردی را آماده کند و حرکت اقلام جداگانه را برای سه ماهه آینده پیشبینی کند.
چگونه از الگوی بودجه کسب و کار استفاده کنیم؟
استفاده از قالب ساده است. ابتدا باید هزینه ها و درآمد را به صورت ماهانه وصل کنید. سپس سود و زیان نشان داده شده در قسمت بالا به صورت خودکار به عنوان کل هزینه ها محاسبه می شود. پس از جمع اقلام فردی، کل درآمد را از بخش های پایین تر می کشد. انحراف از برآورد پیش بینی شده به صورت خودکار محاسبه می شود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.