کسر مالیات دفتر خانه چیست؟
کسر مالیات دفتر خانه Home Office Tax Deduction
راه اندازی کسب و کار شما از خانه راحت است. اگر به طور منظم و فقط برای تجارت خود از آن استفاده کنید، می توانید برای استفاده خود از این فضا کسر مالیات بگیرید.
این مقاله شما را از طریق فرآیند تعیین اینکه آیا فضای کسب و کار خانگی شما واجد شرایط کسر است یا خیر و نحوه محاسبه آن، با استفاده از روش ساده شده ارائه شده توسط IRS یا هزینه های واقعی، راهنمایی می کند.
به طور خلاصه:
- کد مالیاتی فدرال به مشاغل خانگی این امکان را می دهد که برای فضای خاصی از خانه که در آن تجارت می کنند، از مالیات کسر کنند.
- مالک باید به طور منظم و منحصراً از فضا برای اهداف تجاری استفاده کند و معمولاً باید محل اصلی کسب و کار آنها باشد.
- برای محاسبه کسر مالیات، کسب و کار ممکن است از یک گزینه ساده شده یا یک گزینه هزینه های واقعی استفاده کند.
- شرایط و محدودیت هایی برای این کسر وجود دارد، بنابراین کمک گرفتن از یک متخصص مالیاتی دارای مجوز اولین قدم مهم برای اضافه کردن این کسر به اظهارنامه مالیاتی کسب و کار شما است.
کسر وزارت خانه چیست؟
کسر دفتر خانه راهی است برای صاحبان مشاغل خوداشتغال ، از جمله مالکان انحصاری، صاحبان شرکت با مسئولیت محدود (LLC) یا شرکای شراکتی، تا از صورت حساب مالیات کسب و کار خود هزینه های خاصی را برای استفاده از بخشی از خانه خود کسر کنند. اهداف تجاری.
برای دریافت این کسر، باید بتوانید نشان دهید که خوداشتغال هستید و طبق دستورالعمل IRS یکی از این معیارها برای استفاده از فضا را دارید:
- به طور انحصاری و به طور منظم به عنوان محل اصلی کسب و کار شما برای تجارت یا تجارت خود استفاده می شود
- به طور انحصاری و به طور منظم برای ملاقات و برخورد با مشتریان، بیماران یا مشتریان در جریان کسب و کار شما استفاده می شود.
- یک ساختار مجزا که به خانه شما متصل نیست، منحصراً و به طور منظم برای تجارت یا تجارت شما استفاده می شود
- اگر کسب و کار خرده فروشی یا عمده فروشی دارید، به طور منظم برای ذخیره موجودی یا نمونه محصول استفاده می شود.
توجه داشته باشید کارمندانی که در خانه کار می کنند دیگر نمی توانند از کسر مالیات مشاغل خانگی استفاده کنند. این تغییر از سال 2018 تا 2025 اعمال می شود.
شرایط مالیاتی مربوط به مشاغل خانگی کسر مالیات دفتر خانه
“استفاده انحصاری” به این معنی است که شما باید از فضای خاص فقط برای اهداف تجاری استفاده کنید. فضا می تواند بخشی از یک اتاق باشد و برای واجد شرایط بودن لازم نیست که از نظر فیزیکی مشخص شود. اگر از آن قسمت از خانه خود برای ذخیره موجودی یا نمونه محصول یا برای یک مرکز مهدکودک استفاده می کنید، لازم نیست قانون استفاده انحصاری را رعایت کنید.
“استفاده منظم” به این معنی است که شما از آن فضا به طور منظم استفاده می کنید، نه فقط گهگاهی یا اتفاقی. به عنوان مثال، اگر از فضا به عنوان دفتر کار خانگی استفاده می کنید که هر ماه برای پرداخت قبوض به آنجا می روید، این استفاده معمولی است. اما استفاده از آن تنها یک بار در سال برای تهیه اظهارنامه مالیاتی احتمالاً کاربردی نخواهد بود.
«استفاده تجاری» یا «استفاده تجاری» به معنای استفاده برای فعالیت هایی است که درآمد (سود) از فروش کالا یا خدمات ایجاد می کند. سازمانهای غیرانتفاعی برای این کسر واجد شرایط نیستند، و همچنین کسبوکارهای سرگرمکننده که سودی ندارند، واجد شرایط نیستند.
برای اینکه محل اصلی کسب و کار شما باشد، دفتر خانه شما باید:
- به طور منظم و منحصراً برای فعالیت های اداری یا مدیریتی استفاده می شود و
- شما از هیچ مکان دیگری از این فعالیت ها استفاده نمی کنید
اگر در چندین مکان تجارت می کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:
- اهمیت نسبی فعالیت ها در هر مکان و
- مقدار زمان صرف شده در هر مکان
توجه داشته باشید شرکا در مشاغل شراکتی ممکن است بتوانند استفاده تجاری از هزینه های خانه را کسر کنند اگر شراکت برای این هزینه ها آنها را بازپرداخت نکند. مجموع محاسبات هر شریک بر روی این سه فرم مالیاتی جدول E، SE و K-1 می رود.
نحوه محاسبه کسر دفتر خانه
صاحبان مشاغل خانگی می توانند کسر دفتر خانه خود را به دو روش محاسبه کنند: گزینه ساده یا هزینه های واقعی.
گزینه ساده شده
مزیت عمده این روش کسر این است که شما نیازی به تفکیک هزینه ها و انجام محاسبات پیچیده ندارید. برای انجام این محاسبه، متراژ مربع دفتر خانه خود (تا 300 فوت مربع) را در 5 دلار ضرب کنید. حداکثر کسر ساده شده 1500 دلار (300 فوت مربع در 5 دلار) است.
برای مثال، اگر دفتر خانه ای که کسب و کار خود را در آن انجام می دهید 155 فوت مربع است، آن را در 5 دلار ضرب کنید. کسر شما 775 دلار خواهد بود.
این گزینه برای صاحبان مشاغلی که فقط فضای کوچکی دارند، مانند یک فضای ذخیره سازی کوچک در ملک خود یا یک فضای اداری در اتاق خواب، بهترین کار را دارد و به طور منظم و منحصراً برای فعالیت های تجاری از آن استفاده می کنند.
توجه داشته باشید ممکن است مجبور شوید چند محاسبه دیگر را انجام دهید تا کل مبلغ کسر را بدست آورید.
هزینه های واقعی کسر مالیات دفتر خانه
کسر هزینه واقعی توسط مشاغلی استفاده می شود که فضایی بزرگتر از 300 فوت مربع دارند یا می خواهند کسرهای بیشتری نسبت به روش ساده شده دریافت کنند.
محاسبات زیر یک نمای کلی ساده از آنچه برای انجام این محاسبه در کاربرگ صفحه 21 IRS Publication 587 نیاز دارید است.
ابتدا، با تقسیم کل مساحت خانه بر منطقه اداری، درصد مساحت دفتر کار خود را برای کسب و کارها محاسبه کنید. فرض کنید مساحت کل خانه شما 1800 فوت مربع و مساحت کسب و کار خانگی شما 396 فوت مربع است. فضای کسب و کار خانگی برای محاسبات 22 درصد از فضای خانه است.
توجه داشته باشید برای استفاده از روش هزینه های واقعی، به درآمد ناخالص کسب و کار خود در سال (قبل از هر گونه کسر) نیاز دارید .
سپس باید هزینه های خانه و مشاغل خانگی خود را به سه نوع تقسیم کنید:
- هزینه های مستقیم فقط برای فضای تجاری اداری منزل شماست، مانند رنگ آمیزی یا تعمیر فضا. اینها کاملاً کسر می شوند.
- هزینههای غیرمستقیم برای نگهداری و راهاندازی کل خانه شما، مانند خدمات آب و برق، بیمه صاحب خانه و تعمیرات سقف هستند. این هزینه ها بر اساس درصدی از متراژ خانه شما که دفتر خانه شما اشغال می کند قابل کسر است (22٪ در مثال بالا).
- هزینه های نامرتبط برای مناطقی از خانه هستند که بر فضای کسب و کار تأثیر نمی گذارند. این هزینه ها، مانند مراقبت از چمن و رنگ آمیزی اتاقی که برای تجارت استفاده نمی شود، واجد شرایط کسر مشاغل خانگی نیستند.
گام های بعدی شما این است که هزینه های مستقیم خود را جمع کنید و آنها را در 100٪ ضرب کنید، سپس هزینه های غیرمستقیم خود را جمع کنید و آنها را در درصد خانه ای که دفتر خانه شما استفاده می کند ضرب کنید (در مثال ما 22٪).
پس از انجام این محاسبات اولیه، محاسبات بیشتری وجود دارد که باید انجام دهید، از جمله محاسبات مربوط به استهلاک، هزینه های عملیاتی و تلفات جانی.
محاسبات و محدودیت های اضافی
زیان های تجاری
اگر کسب و کار خانگی شما از عملیات تجاری ضرر داشته باشد ، با استفاده از محاسبه ساده یا هزینه های واقعی، مبلغ کسر مشاغل خانگی شما نمی تواند بیشتر از درآمد ناخالص شما از استفاده تجاری از خانه منهای هزینه های تجاری باشد.
توجه داشته باشید شما نمی توانید زیان های سال قبل را که در آن از کسر هزینه های واقعی استفاده کرده اید، حمل کنید.
استهلاک
اگر از روش هزینههای واقعی استفاده میکنید و مالک خانه خود هستید، میتوانید برای سال برای «فرسودگی» این قسمت از خانهتان کسر استهلاک بگیرید. شما نمی توانید هزینه یا ارزش زمینی را که در آن قرار دارد کاهش دهید، اما می توانید بخشی از مالیات بر دارایی و بهره وام مسکن را برای این منطقه که فقط برای کسب و کار است، کاهش دهید.
اگر از روش کسر ساده شده استفاده کنید، نمی توانید استهلاک بخشی از خانه خود را که برای استفاده واجد شرایط مشاغل خانگی استفاده می شود، کسر کنید. با این حال، اگر از روش هزینه های واقعی استفاده کنید، همچنان می توانید ادعای استهلاک سایر دارایی های مورد استفاده برای کسب و کار خود (مانند مبلمان و تجهیزات) کنید.
تلفات جانی کسر مالیات دفتر خانه
اگر کسب و کار شما در طول سال در یک منطقه فاجعه اعلام شده توسط فدرال است ، ممکن است بتوانید خسارات تلفات ناشی از کسب و کار خانگی خود را کسر کنید.
نکاتی برای گرفتن کسر وزارت خانه
IRS می تواند به خانه شما بیاید تا کسب و کار خانگی شما را بررسی کند تا تأیید کند که شما با تمام الزامات مربوط به کسر مالیات مشاغل خانگی خود مطابقت دارید. برای اثبات ممیزی کسب و کار خانگی خود:
- وسایل شخصی و تجاری را در فضای خود با هم مخلوط نکنید
- کامپیوترها، چاپگرها و سایر وسایل الکترونیکی جداگانه را در دفتر کار خود بخرید و از آنها استفاده کنید، بنابراین شکی نیست که آنها منحصراً برای تجارت شما استفاده می شوند.
گرفتن کسر مالیات مشاغل خانگی مستلزم آن است که سوابق عالی نیز داشته باشید، از جمله اطلاعات در مورد:
- تمام سوابق مالیاتی خانه، مانند بهره وام مسکن، مالیات املاک، هرگونه تعمیر و بهبود
- بخشی از خانه که به طور انحصاری و به طور منظم برای تجارت استفاده می کنید
- استهلاک و هزینه های بخش تجاری خانه شما
حتی پس از ثبت مالیات، تمام سوابق مربوط به مالیات را تا زمانی که سازمان امور مالیاتی بخواهد به آنها نگاه کند، ذخیره کنید. این معمولاً سه سال از تاریخ سررسید اظهارنامه مالیاتی آن سال یا تاریخ تسلیم یا دو سال پس از پرداخت مالیات است..
توجه داشته باشید از یک حسابدار رسمی رسمی یا سایر متخصصان مالیاتی دارای مجوز کمک بگیرید تا مطمئن شوید که کسر دفتر خانه خود را به درستی محاسبه می کنی
سوالات متداول
برای محاسبه کسر دفتر خانه از چه فرمی استفاده کنم؟
برای گزینه ساده محاسبه کسر دفتر خانه خود، محاسبه را در خط 30 جدول C برای مالکان انحصاری یا اعضای تک عضو LLC انجام دهید. برای گزینه هزینه های واقعی، باید از فرم 8829 IRS برای محاسبه این هزینه ها استفاده کنید.
مبلغ کسر مشاغل خانگی در فرم 1040 من کجا می رود؟
هنگامی که برنامه C خود را پر می کنید، کسر دفتر خانه شما به درآمد خالص کسب و کار شما محاسبه می شود. هنگامی که آن شماره را داشتید، آن را در خط 31 وارد کرده و در هر دو وارد کنید:
- خط 3 از جدول 1
- خط 2 از جدول SE8
شما مجموع این فرم ها را به 1040/1040-SR خود اضافه می کنید تا کل مالیات کسب و کار خود را محاسبه کنید، که کسر دفتر خانه شما را در نظر می گیرد.
آیا می توانم سال به سال بین این دو گزینه جابجا شوم؟
شما می توانید از روش ساده شده در یک سال و روش هزینه های واقعی در سال بعد استفاده کنید. در این صورت باید کسر استهلاک سال بعد را محاسبه کنید. به خاطر داشته باشید که شرایط واجد شرایط برای کسر دفتر خانه بر اساس روش کسر مورد استفاده شما تغییر نمی کند.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.