کسر مالیات وزارت خانه
نحوه واجد شرایط بودن برای کسر مالیات وزارت خانه
حتی قبل از همهگیری ویروس کرونا، تعداد فزایندهای از مردم از خانه کار میکردند. فناوری باعث ایجاد رایانه شخصی، اینترنت، ایمیل، اشتراک فایل و ویدئو کنفرانس شد . همه اینها را کنار هم بگذارید و به ساخت یک دفتر کار خانگی دست خواهید یافت. اینجا جایی است که می توانید تمام کارهایی را که در محل کار انجام می دهید، اما با لباس خواب انجام دهید. این ترتیب نه تنها برای بسیاری از کارگران بسیار راحتتر است، بلکه به برخی اجازه میدهد تا برای استفاده از خانههایشان از مالیات کسر کنند – اما فقط برای کسانی که خوداشتغال هستند. علاوه بر خوداشتغالی، برای واجد شرایط بودن برای کسر مالیات دفتر خانه، باید چندین مورد دیگر از خدمات درآمد داخلی (IRS) را رعایت کنید.
به طور خلاصه:
- افراد خوداشتغال در صورت داشتن معیارهای خاصی واجد شرایط کسر مالیات دفتر خانه هستند.
- فضای کاری برای یک دفتر کار خانگی باید به طور انحصاری و به طور منظم برای تجارت استفاده شود.
- مجموع هزینه های قابل کسر نمی تواند از درآمد کسب و کاری که برای آن کسر شده است بیشتر باشد.
- برای محاسبه کسر دفتر خانه، می توانید بین روش استاندارد یا گزینه ساده یکی را انتخاب کنید.
- در صورتی که حسابرسی می شوید، در مورد کسر خود دقیق باشید.
آیا شما خوداشتغال هستید؟
آیا به دلیل خوداشتغالی از خانه کار می کنید؟ پیمانکاران مستقل، صاحبان مشاغل و مشاغل آزاد همگی افراد خوداشتغال هستند. آیا در طول همه گیری COVID-19 مجبور به کار در خانه شده اید؟ متأسفانه، این شما را واجد شرایط نمیکند که فضای کاری خود را به عنوان یک دفتر خانگی حذف کنید. تنها افرادی که خوداشتغال هستند می توانند واجد شرایط باشند، پس از تصویب قانون کاهش مالیات و مشاغل سال 2017 (TCJA).
ممکن است مجبور شوید از طریق رسید هزینه ها و اسناد به IRS ثابت کنید که دفتر خانه شما محل کار اصلی شماست، بنابراین مطمئن شوید که سوابق خوبی را نگه دارید.
آیا از فضا فقط برای تجارت استفاده می شود؟
آیا فضای کاری برای دفتر خانه شما به طور انحصاری و به طور منظم برای تجارت استفاده می شود؟ هر دوی این معیارها باید در این آزمون قبل از هر گونه کسر انجام شود. به زبان ساده، اگر فضای کاری برای استفاده تجاری و شخصی استفاده شود، کسر نمی شود. علاوه بر این، فضا باید به طور منظم برای اهداف تجاری استفاده شود. فضایی که فقط چند بار در سال از آن استفاده میشود، توسط سازمان امور مالیاتی به عنوان دفتر کار خانگی در نظر گرفته نمیشود، حتی اگر فضا منحصراً برای اهداف تجاری استفاده شود.
این معیارها عملاً بسیاری از پروندهکنندگانی را که سعی میکنند این کسر را ادعا کنند، اما قادر به اثبات استفاده منظم و انحصاری از دفتر خانگی نیستند، رد صلاحیت میکند. با این حال، لازم نیست فضای کاری خود را برای کسر آن تقسیم بندی کنید، اگرچه اگر حسابرسی شده باشید، ممکن است مفید باشد . یک میز در گوشه اتاق می تواند به عنوان یک فضای کاری واجد شرایط باشد، به شرطی که هنگام محاسبه متراژ مربع، فقط مقدار مناسبی از فضای اطراف میز را در نظر بگیرید.
تنها استثنا در مورد آزمون استفاده انحصاری شامل پروندههایی است که خدمات مهدکودک را برای کودکان ارائه میدهند یا بخشی از خانه برای ذخیرهسازی موجودی استفاده میشود. در این مورد، خانه به طور منظم برای مهدکودک استفاده می شود، اما نه منحصرا، زیرا کسانی که مراقبت می شوند فقط در طول روز آنجا هستند.هزینه های مهدکودک خانگی با تقسیم متراژ مربع خانه در برابر مساحت مورد استفاده برای مهدکودک و تعداد ساعاتی که از منطقه برای مهدکودک استفاده می شود در مقابل تعداد ساعات سال (8760 یا 8784 در یک کبیسه) محاسبه می شود. سال).5اتاقهای خدماتی مانند اتاقهای لباسشویی و انباری نیز ممکن است تحت شرایط خاصی کسر شود.
آیا کسب و کار شما واجد شرایط است؟
پروندههایی که بیش از یک کسبوکار خانگی دارند، باید هنگام درخواست کسر دفتر خانه مراقب باشند. اگر هر یک از مشاغل مختلف آنها معیارهای فوق را نداشته باشد، برای هیچ یک از آنها کسر دفتر خانه نمی توان گرفت. این یک پیشنهاد همه یا هیچ است. هزینههای دفتر خانهای که برای هر رشته کسبوکار جداگانه انجام میشود باید معیارهای فوق را بهصورت مستقل برآورده کند، و اگر یکی از آنها شکست بخورد، بقیه نیز شکست میخورند.6
افرادی که واجد شرایط کسر دفتر خانه نیستند، ممکن است سایر کسرهای استاندارد تجاری را کسر کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کسرها، به وب سایت IRS بروید و دستورالعمل فرم 2106 IRS و جدول C را دانلود کنید.
نحوه محاسبه کسر دفتر خانه
دو گزینه برای محاسبه کسر دفتر خانه وجود دارد: روش استاندارد یا گزینه ساده.
محاسبه کسر دفتر خانه با استفاده از روش استاندارد شامل تکمیل فرم IRS 8829 برای محاسبه مقدار واقعی هزینه های کسر دفتر خانه است.10اولین قدم در محاسبه هزینه ها تعیین متراژ مربع محل کار و تقسیم آن بر کل متراژ خانه است. در اینجا یک مثال ساده است:
- مرحله 1: متراژ مربع دفتر خانه خود را محاسبه کنید. اگر دفتر خانه شما یک اتاق 15 فوت در 15 فوت است، کل متراژ آن 225 فوت مربع (15 فوت × 15 فوت = 225 فوت مربع) است.
- مرحله 2: متراژ مربع خانه خود را بیابید. برای مثال، فرض کنید مساحت خانه شما 1600 فوت مربع است.
- مرحله 3: اکنون مساحت دفتر خود را بر مساحت خانه خود تقسیم کنید. برای مثال ما، 225 ÷ 1600 = 0.14 (یا 14٪). این اعشار نشان دهنده درصدی از کل هزینه های خانه شما است که می تواند به کسر دفتر خانه اختصاص یابد.
پس از اینکه درصدی از هزینههای خانوار خود را که میتوان حذف کرد، مشخص کردید، باید تمام هزینههایی را که به کل خانهتان مربوط میشود، مانند بهره وام مسکن ، مالیات املاک، بیمه، آب و برق و استهلاک برای سال زیر فهرست کنید. بخش با عنوان “هزینه های غیر مستقیم” فرم 8829.
هزینههایی که صرفاً به نفع فضای اداری انجام میشوند، در بخش «هزینههای مستقیم» فرم فهرست میشوند. هزینه های غیرمستقیم جمع شده و در درصد بدست آمده قبلی ضرب می شود (14٪ از مثال ما). سپس مجموع هزینه های غیر مستقیم به مجموع هزینه های مستقیم اضافه می شود.
گزینه ساده شده شامل ضرب نرخ تعیین شده توسط IRS در فوت مربع دفتر خانه شما است. برای استفاده از گزینه ساده شده، دفتر خانه شما نمی تواند بزرگتر از 300 فوت مربع باشد و نمی توانید استهلاک یا کسورات مربوط به خانه را کسر کنید.
کسورات در مقابل درآمد کسر مالیات وزارت خانه
آیا کسورات شما بیشتر از درآمد شماست؟ برای واجد شرایط بودن برای کسر دفتر خانه، کل هزینههای قابل کسر شما نمیتواند از درآمد حاصل از کسبوکاری که برای آن کسر شده است بیشتر شود.
به عنوان مثال، اگر مجموع کسرها به 1200 دلار برسد، اما شما فقط 950 دلار از کسب و کار درآمد کسب کردهاید، در آن صورت فقط 950 دلار کسر میتوان برای آن سال دریافت کرد. با این حال، باقیمانده را می توان به سال آینده منتقل کرد و زمانی کسر درآمد کسب و کار از هزینه ها بیشتر شد.
چه کسانی خوداشتغال محسوب می شوند؟
یک فرد خوداشتغال از طریق قرارداد مستقیم با یک تجارت یا تجارت در مقابل کار برای کارفرمایی که حقوق یا دستمزد ثابتی به آنها می پردازد، درآمد کسب می کند. مالکان انحصاری، مشاغل آزاد و پیمانکاران مستقل، خوداشتغال محسوب می شوند.
مالیات خوداشتغالی چقدر است؟
مالیات خوداشتغالی 15.3 درصد است. افراد خوداشتغال 12.4 درصد برای تأمین اجتماعی و 2.9 درصد برای مدیکر پرداخت می کنند. به یاد داشته باشید که مالیات خوداشتغالی شما یک هزینه قابل کسر است. خدمات درآمد داخلی (IRS) به شما این امکان را می دهد که نیمی از مبلغ مالیات خوداشتغالی، مبلغی را که کارفرمای شما معمولا پوشش می دهد، به عنوان کسر کسب و کار محاسبه کنید.
چه نوع فضای کاری به عنوان یک دفتر کار خانگی واجد شرایط است؟
فضای کاری باید منحصراً و به طور منظم برای تجارت استفاده شود. اگر از فضای کاری هم برای استفاده تجاری و هم برای استفاده شخصی استفاده می شود، نمی توانید کسر دفتر خانه را دریافت کنید. فقط به این دلیل که فضای کاری شما در اتاق نشیمن شما قرار دارد به این معنی نیست که می توانید کل اتاق را درخواست کنید، به خصوص اگر از اتاق برای کاری غیر از تجارت استفاده می کنید. مهم است که در صورت ممیزی دقیق باشید.
نتیجه کسر مالیات وزارت خانه
طبقه بندی اتاق خواب یدکی شما به عنوان دفتر کار خانگی بیش از یک کامپیوتر شخصی نیاز دارد. اگر می خواهید از یک حسابرسی بسیار ناخوشایند جلوگیری کنید، باید قوانین کسر دفتر خانه را درک کنید و باید آنها را به درستی اعمال کنید تا به درستی کسر خود را مطالبه کنید. اطلاعات بیشتر در مورد کسر دفتر خانه را می توان در وب سایت IRS یافت.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.