نحوه رسیدگی به کسر مالیات برای تجهیزات و لوازم تجاری
نحوه رسیدگی به کسر مالیات برای تجهیزات و لوازم تجاری
وقتی زمان تکمیل فرمهای مالیات کسبوکار برای صاحب کسبوکار فرا میرسد، زمانی که سعی میکنید نحوه رسیدگی به تجهیزات و لوازم خریداریشده برای اهداف تجاری را درک کنید، ممکن است کمی گیجکننده باشد . این دو نوع خرید به روش های مختلف برای مقاصد حسابداری و مالیاتی در نظر گرفته می شوند.
برخی از خریدها، به ویژه آنهایی که مقدار کمتری دارند، می توانند هزینه شوند، در حالی که سایر خریدها، معمولاً تجهیزات، باید مستهلک شوند (در طول زمان پخش شوند).
تجهیزات و لوازم فقط برای استفاده تجاری
اول، توجه داشته باشید که این خریدها فقط برای اهداف تجاری است، نه برای استفاده شخصی.
لوازمی مانند کاغذ چاپگر را نمی توان برای مقاصد شخصی استفاده کرد. در حالی که این تمایز مهمی به نظر نمی رسد، ممیزی IRS ممکن است این خریدها را غیرقابل کسر تشخیص دهد اگر نتوانید استفاده از آنها را به عنوان هزینه تجاری ثابت کنید.
تجهیزات تجاری که می توانند برای اهداف شخصی و تجاری مورد استفاده قرار گیرند، اموال فهرست شده نامیده می شوند . اگر بتوانید میزان استفاده تجاری را ثابت کنید، ممکن است بتوانید درصد معینی از هزینه تجهیزات تجاری را کسر کنید.
توجه داشته باشید هنگام خرید تجهیزات و لوازم تجاری از کارت اعتباری تجاری یا حساب بانکی خود استفاده کنید. با این حال، روش خرید به تنهایی استفاده از آنها را به عنوان هزینه تجاری ثابت نمی کند.
هزینه در مقابل استهلاک
مهمترین چیزی که باید در مورد تفاوت بین تجهیزات تجاری و تجهیزات تجاری به خاطر بسپارید این است که منابع یک دارایی کوتاه مدت یا جاری هستند و تجهیزات یک دارایی بلند مدت هستند.
داراییهای جاری آن دسته از داراییهایی هستند که در طی یک سال (کم یا بیشتر) مصرف میشوند، در حالی که داراییهای بلندمدت طی چندین سال استفاده میشوند. بله، کاغذ کپی می تواند بیش از یک سال در قفسه بماند، اما این فقط یک دستورالعمل کلی برای طبقه بندی دارایی ها برای اهداف مالیاتی است.
کسر هزینه لوازم
از آنجایی که منابع ظاهراً در سال خرید مصرف میشوند، هزینه منابع به عنوان داراییهای جاری به عنوان هزینه در صورت درآمد کسبوکار شما (P&L) فهرست میشود و به عنوان کسر مالیات کسبوکار شما در سالی که خریداری میشود، در نظر گرفته میشود.
استهلاک هزینه تجهیزات
از آنجایی که تجهیزات را می توان در مدت زمان طولانی تری مورد استفاده قرار داد، ارزش این تجهیزات به عنوان یک دارایی بلندمدت در ترازنامه طبقه بندی می شود و بهای تمام شده در طول زمان مستهلک می شود (به عنوان کسر افزایش در طول عمر مفید)
توجه داشته باشید IRS نام های مختلفی برای کسر و استهلاک دارد. به جای «کسر کردن» می گویند «خرج کردن» که به معنای کسر هزینه است. آنها به جای “استهلاک” می گویند “سرمایه گذاری”، که به معنای توزیع هزینه دارایی های سرمایه ای مانند تجهیزات در طول زمان است.
لوازم تجاری چیست؟
لوازم تجاری اقلامی هستند که خریداری شده و معمولاً در طول سال مصرف می شوند. رایج ترین انواع لوازم تجاری، لوازم اداری، از جمله منگنه ها، یادداشت های چسبنده، خودکارهای برجسته و لوازم مورد استفاده برای اجرای دستگاه های کپی، چاپگر و سایر ماشین های اداری هستند.
اگر لوازمی را برای استفاده در محصولاتی که تولید میکنید یا میفروشید، از جمله لوازم بستهبندی و حمل و نقل میخرید، این لوازم برای مقاصد حسابداری و مالیاتی به گونهای متفاوت اداره میشوند.
لوازم ساخت، حمل و بسته بندی محصولات به عنوان موجودی کالا محاسبه می شود و بخشی از محاسبه بهای تمام شده کالای فروخته شده است . در پایان یک سال، فهرستی از این منابع به عنوان بخشی از این محاسبه گرفته می شود.
برای اهداف حسابداری، منابع تجاری به عنوان دارایی های جاری در نظر گرفته می شود. خریدهای کالاهای تجاری در اظهارنامه مالیاتی کسب و کار شما در بخش «هزینهها» یا «کسورات» کسر میشود.
تجهیزات تجاری چیست؟
تجهیزات تجاری دارایی ملموسی است که در یک تجارت استفاده می شود. تجهیزات دائمی تر و ماندگارتر از لوازمی هستند که به سرعت مصرف می شوند. تجهیزات شامل ماشین آلات، مبلمان، وسایل نقلیه، وسایل نقلیه، کامپیوتر، دستگاه های الکترونیکی و ماشین های اداری است. تجهیزات شامل زمین یا ساختمان های متعلق به یک تجارت نمی شود.
خرید تجهیزات به عنوان هزینه در یک سال محاسبه نمی شود. بلکه هزینه در طول عمر تجهیزات توزیع می شود. به این می گویند استهلاک. از دیدگاه حسابداری، تجهیزات دارایی های سرمایه ای یا دارایی های ثابت در نظر گرفته می شوند که توسط کسب و کار برای کسب سود استفاده می شود.
مالیات بر فروش تجهیزات تجاری
سود یا زیان حاصل از فروش داراییهای سرمایهای، از جمله تجهیزات، از منظر مالیاتی و حسابداری، با درآمد عادی یک تجارت از فروش متفاوت است. سود یا زیان حاصل از فروش مشمول مالیات بر عایدی سرمایه است که با نرخی متفاوت از درآمد مشمول مالیات است. نرخ به مدت زمان فروخته شدن دارایی بستگی دارد، اما معمولاً بیش از 15٪ نیست. شما باید سود سرمایه را در جدول D اظهارنامه مالیاتی خود گزارش دهید.1
روشی جدید برای کسر تجهیزات کمهزینه
در حالی که تجهیزات تجاری، مانند سایر اموال تجاری، معمولاً باید مستهلک شوند، ممکن است در برخی شرایط بتوانید هزینه کامل تجهیزات تجاری را کسر کنید. این کسر بندر امن حداقلی نامیده می شود ، به این معنی که برای مقادیر کم استثنا است. در اینجا الزامات وجود دارد:
اگر کسب و کار شما دارای چیزی است که IRS آن را “صورت مالی قابل اجرا” می نامد، می توانید در سالی که تجهیزات را خریداری کرده اید، برای مبالغ پرداختی برای تجهیزات تجاری تا سقف 5000 دلار در هر مورد، با یک فاکتور از مالیات کسب و کار کسر کنید.
اگر کسب و کار شما صورت مالی قابل اجرا ندارد، می توانید در سالی که تجهیزات را خریداری کرده اید، 2500 دلار به ازای هر مورد، با یک فاکتور، از مالیات کسب و کار کسر کنید.
همچنین باید در اظهارنامه مالیاتی خود به IRS اطلاع دهید که این کسر را دریافت می کنید. مسائل مالیاتی همیشه پیچیده است و استهلاک و سود سرمایه در صدر فهرست قرار دارند. این مقاله یک مرور کلی است، نه مشاوره مالیاتی یا حقوقی. برای استهلاک تجهیزات یا گزارش مالیات بر عایدی سرمایه از یک متخصص مالیات کمک بگیرید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.